BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Khamis, 28 Mei 2009

RONALDO KECUNDANG MESSI DIJULANG...TAHNIAH BARCA!!


Debaran telah berakhir.degupan jantung yang hampir terhenti,kadang-kadang ok kadang-kadang semput macam air longkang yang mengalir tersekat-sekat akibat dipenuhi sampah, kini kembali normal..fuhhhhhh...argghhhhh..semua sama saja.semua dah hilang debaran. Ada yang terlukis senyuman yang penuh dgn perasaan bangga, puas, girang dan ada jua yang mengukirkan senyum yang penuh dgn riak keterpaksaan, ketidakikhlasan dan kejelesan..apa hal ni?!


Apa lagi...semua ni bola punya hal la bro. Pagi td dah kita tau Manchester United selaku juara bertahan Liga Juara2 Eropah mmg betul2 kena tahan..sekadar berrtahan sahaja dengan asakan Barcelona. Bertahan..bertahan..bertahan..akhirnya tak tertahan gak. sampai 10 minit ja bolos gak. 2nd half lak kena sebijik lg..2-0 KEMENANGAN PADA BARCELONA..TAHNIAH!!


Tahniah kepada peminat Barca dan takziah kepada peminat MU...adat la tu menang kalah kan..kalau semua xmau kalah, amik bola sorang sebijik, tiang gol sorang satu, ramai2 tendang masuk gol...GOOLLLLL....GOLLLL!!!


MU (0) vs BARCA (2)

Eto'0 (10')

Messi (70')
#Sapa plak bakal juara Liga Super? :)

0 comments: